COVID 19
Sådan afholder COK kurser, uddannelser og konferencer
Se retningslinjer og forholdsregler her

Den Offentlige Lederuddannelse

Den Offentlige Lederuddannelse (DOL) er en diplomuddannelse i offentlig ledelse målrettet dig, der er eller vil være leder i den offentlige sektor. 

Med Den Offentlige Lederuddannelse får du en fleksibel og praksisnær uddannelse, som er specialdesignet til at italesætte de rammer og udfordringer, der kendetegner den offentlige sektor. På uddannelsen bliver du rustet til at imødekomme de stadig mere komplekse problemstillinger, der præger den offentlige sektor.

Hos COK får du en lederuddannelse på diplomniveau med fokus på din konkrete ledelsespraksis og dine daglige og strategiske udfordringer. Den praksisnære tilgang til offentlig ledelse afspejles i undervisningen, som stiller skarpt på dit lederskab i forhold til din organisation, dit fagområde og de specifikke vilkår, du skal agere indenfor. 


Du kan både tage modulerne på Den Offentlige Lederuddannelse hver for sig og som en samlet uddannelse, hvor du både arbejder og går på uddannelse. 

En fuld DOL består af tre grundmoduler, tre valgmoduler og et speciale (i alt 60 ECTS). Hos COK kan du vælge mere end 30 moduler, så du kan skræddersy en uddannelse, som matcher dine ledelsesopgaver, organisationens udviklingsbehov og dine egne ønsker til karriereudvikling. 

Spørg en studievejleder

Hvis du har spørgsmål til uddannelsens struktur, modulernes indhold eller studielivet på Den Offentlige Lederuddannelse, er du velkommen til at kontakte en af vores studievejledere.