Service og borgerkontakt

Servicedesign i kommunen

Vil du blive bedre til at udvikle jeres kommune, og levere endnu mere værdi til brugerne ved at indgå i et forhold med dem?

Se detaljer
Gem som favorit

Tag kontrollen over din hjerne og undgå stress

Få "hands on" teknikker til, hvordan du kan træne og tage kontrollen over din hjerne, og samtidig oparbejde en indre ro og balance og bevidst styre udenom stress fælden

Se detaljer
Gem som favorit

Arbejdsgangsanalyse af administrative processer

Omlægning af arbejdsgange er en del af hverdagen for mange - kom og lær de grundlæggende principper for, hvordan en god administrativ arbejdsgang kan analyseres og redesignes.

Se detaljer
Gem som favorit

Formidlingsteknik - Få dine budskaber ud over rampen

Har du noget på hjerte? Lær mundtlig formidling og præsentationsteknik, der får dig og dine budskaber til at brænde igennem.

Se detaljer
Gem som favorit

Styrket tværfagligt samarbejde med koblingskompetencer

Koblingskompetencer handler om brobygning, kommunikation, koordinering og kooperation. Stærke koblingskompetencer gør dit samarbejde på tværs af velfærdsområder og fag skarpere og mere effektivt.

Se detaljer
Gem som favorit

Frivillighed 2018 - relationer og engagement i lokale fællesskaber

Socialstyrelsen, CFSA og COK inviterer igen til national frivillighedskonference. I år sætter vi fokus på nye fællesskaber, social innovation og nye muligheder for deltagelse.

Se detaljer
Gem som favorit

Temaaften: Gør dig klar til eksamen!

Få eksamen til at blive en oplevelse og en læringssituation! Med denne dag vil vi sætte dig i stand til at mestre teknikker og strategier, som kan hjælpe og støtte dig undervejs i din uddannelse.

Se detaljer
Gem som favorit

Når stress er vores fælles ansvar i kommunen

Sådan bliver du mere nærværende, fokuseret og mindre stresset.

Se detaljer
Gem som favorit

Positiv stress-styring

Om metoder til at forebygge stress og styrke din robusthed, din trivsel, sundhed og arbejdsglæde

Se detaljer
Gem som favorit

Kommunalt Servicedesign: Når borgeren er udgangspunktet

Få dybdegående kendskab til servicedesign som proces, metoder til at udforske problemstillinger og værktøjer til ideudvikling og afprøvning.

Se detaljer
Gem som favorit