Organisatoriske forandringer kalder på innovation, proces- og projektledelseskompetencer!

Moderne offentlige organisationer skal være fleksible og være i stand til hurtigt at tilpasse sig nye krav og vilkår. Evnen til at navigere i såvel den politiske som den organisatoriske kompleksitet er en vigtig færdighed for medarbejdere i offentlige organisationer.

Innovation, proces- og projektledelse bliver her en nøglekompetence til at skabe udvikling, nytænkning og fremdrift i opgaveløsning.

Via menuen kan du læse mere om vores tilgang til innovation, proces- og projektledelse. Alle forløb kan hentes hjem til egen kommune og skræddersyes til jeres kontekst, en løsning mange af vores kunder benytter sig af, da koblingen til kontekst og praksis giver nogle helt andre og mere konkrete og håndgribelige perspektiver og løsninger. Via menuen finder du derfor også inspirerende fortællinger om, hvordan andre kommuner har gennemført forløb med udgangspunkt i deres lokale behov, strategier, mål og værdier.

Nedenfor får du et overblik over aktuelle aktuelle kurser og uddannelser på området for innovation, proces- og projektledelse.

Har du spørgsmål til aktiviteterne, eller vil du høre om mulighederne for at hente et forløb hjem, er du mere end velkommen til at kontakte os.