Borgerservice 2017

Borgerservice i en digital virkelighed. Morgendagens borgerservice er effektivisering, automatisering og nye regler for datasikkerhed. Hør hvordan du kan gribe i morgen an i dag på Borgerservice 2017!

Borgerservice går mod nyere tider. Sagsbehandlingssystemer effektiviseres og automatiseres. Nye fagsystemer står for døren. Hvem gør hvad hvornår? Er der fortsat behov for den personlige henvendelseskanal, og hvad er borgerservicemedarbejderen rolle i de kommende år? Er vi på vej mød større enheder, eller kan vi effektivisere inde for de rammer, vi har? Hvem må vide hvad, og hvad betyder den nye Dataforordning i praksis?

Disse og mange flere spørgsmål er oppe at vende på Borgerservice 2017, hvor vi igen i år sætter fokus på rammerne for udvikling af den kommunale borgerservice.

På konferencen kan du blandt andet høre fremtidsforsker Anne Skare fortælle om hvordan digitaliseringen kan hjælpe os til at blive dygtigere og skabe mere værdi. Kombit og KL vil være med og sætte fokus på hhv. SAPA og Servicedesign.

Du kan også møde Nikolaj Vedsted er medforfatter til bogen 'New Public Leadership - fra strategi til effekt', der sætter fokus på behovet for en bedre styringskultur samt Bjørn Borup fra Vallensbæk Kommune, der har en vision om at blive SmartCity, med The Internet of Things som drivkraft.

Derudover kan du som altid deltage i en række temaforedrag der omhandler nogle af de udfordringer Borgerservice oplever netop nu, ligesom du kan hilse på de engagerede udstillere.

Vi glæder os til at se dig!

Nyborg strand den 24. april 2017

Sidste år deltog mere end 180 borgerserviceledere og -medarbejdere på borgerservicekonferencen. Vil du også med?